torsdag

umeå. jag är en skugga av mitt forna jag.

är i umeå nu igen, hemstaden, tog en öl. tjej tittar på mig pekar på mig säger "jag vet vem du är" jag ba nu kommer det, hon kommer säga wow du är pandasoppa wow jag är ditt fan du har så fräcka kläder. "jag vet vem du är, du är hmmm... hmmm" ja ba ja kom igen jag har inte hela dan, fjäska för mig kvinna, hon ba "ja.... du är.. gustaf bergendahls storasyrra!!"

mitt imperium har falnat.  ska sluta tro ja är nåt. fast å andra sidan är det så härligt med lite hybris! det ska jag nog fortsätta med. så länge kan ni ju kolla på da new prince of umeås blogg dårå.

2 kommentarer:

  1. vart har du köpt dina ljusslingor du har på din säng? kram kram

    SvaraRadera
  2. hahahahhaha ägd! nä, skämt å sido, man börjar verkligen sjunga på sista versen nu för tiden.
    försöker bygga på min nya grej, är trött på att sina bort som gammal mjölk och ha en lillasyster som snart är way much häftigare än mig.
    det handlar om att ta sin rätta position i samhället! inte låta små parvlarna klättra i rang!
    nu har vi ju lurat in dom i någon typ av falsk trygghet, men snart, SNART.

    ps det märks väl om jag lyckas, annars, glöm denna kommentar ds

    saknar dig tjejan min!! <3 /pandasara

    SvaraRadera