måndag

konsumtion och gifta män

--++LIVET DELUXX med papperssugrör mvh niotillfem++---

varför är jag uppe med tuppen (alltså färdigsminkad innan 12) undrar ni kanske. jo jag blev just bjuden på frukost av en karl som hade pudel men tydligen även fru. det skiter väl jag i, jag har ändå sexpaus på obestämd framtid obs vilket han visste om. sen ba "ska jag köpa en present åt dig" jag ba men lol vad? jag behöver väl inget? det enda jag behöver är fler randiga papperssugrör att dricka fläderblomsaft i men de köper jag själv, tackar som frågar.
känner bara en stor uppgivenhet för det jag gör med livet. min tillvaro går åt till att jobba så jag kan få pengar så jag kan köpa mer skit som inte gör mig lycklig. fast vänta nu. lolitakläder gör mig ju lycklig? det är en hobby, ett utlopp för min kreativitet, ett intresse. kan man ha ytlighet som intresse? är inte det alldeles för tjejigt och fjantigt? SVAR NEJ jag får vara hur ytlig jag vill men... det här med att konsumera för att vara lycklig alltså? vet inte vad jag ska tänka. hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar