lördag

grejer jag var tvungen att printscreena och varför



för att dessa gullon är så himla gulliga att jag dör, jag vill också ha en bästis att matcha med samt se flawless och dockig ut medan jag gör det





aaaaah spiran!!!!!!!!!!!  och rakningen i huvet extremt fint



kär i dessa personer på avstånd, just ja, en hund är ingen person, men en pudel är ju typ det? min lillebrors kompisar skaffade dvärgpudelvalp så började följa dem, och dör av glädje och piper över varenda bild, trots att jag inte träffat någon av dem. 

svart och svår-spice girls



alltså att hitta en bästis att matcha med, apropå det. och på pudlar.



AAAAH TENNISGULLO


vill också va gangsta *tönt* 

kolla va fin tbt som en lolita från usa jag följer la upp när de skulle se nån dj, de sydde brallorna själva

ååh va coola jag vill också ha vita buffalos och rosa kläder och va babe samt bra



här kan man sitta på ett biljardbord säger lunalovebad och ser så jävla fin ut älskar stora hattar


australiensisk kawaii gäri som är svinbra på att designa och sy, här är typ nån utställning av hennes kläder, fattar inte hur bra hon är. samt citerar momoko från ikonsika lolitafilmen kamikaze girls. if it makes you happy, do it. typ bästa mottot. folk som kör sin grej imponerar så himla mycket. särskilt rosa.

nittiotalsbabeigt


här va jen med på ett hörn! haha. så kan det gå när inte haspa är på! anyway kolla fin väska kan nån sy en åt mig?


alltså jag vill itnte leva inte dö i norden eller trona på minnen från fornstora dar, jag vill trona bland dessa dreamy babes och dö lycklig. så himla fin bild! mysegosesnutt


popparen i mig gillar ögonsminket i kombination med all pastell dårå


kolla mimmi gjorde om sina hörlurar själv så rackarns fint

kär i kukula men särskilt hur hon målar kroppar som ornament och inredning, typ

runda glasögon! kairii if u read this im your biggest swedish fan u are the babiest babe ever and a huge inspiration xoxo internet_lover_90

tycker hon ser ut som leila k och jag har typ aldrig ens sett leila k men bling på huvet är såå 2014 lets do it

FIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar