måndag

en sångtill jockekockefinfågel


här kommer tips på hur ni fågnar sommarens stora kärlek! 1. klä dig romantiskt för att visa ditt sinnelag! tips är neglige, blommor i håret, kanske gå runt i kort vippig midjekjol utan trosor och *råka* lufta fiffen lite för en extra tydlig hint! andra tips är att säga åt henom direkt att hen är din, varför inte med den här sången?

jag kom dit i blazer och ljusgrön hatt
ååå en så trevlig hatt
la la la
vill du bli min stora semesterflirt? så ge mig ett ja är du rar
jag ska lova att älska dig oerhört i fjorton långa dar
vi ska svärma i skogar å dansa på logar ochbada i hav och på sjö
ut ska vi trampa på tandem och campa i sagolik miljö





och om inte det funkar så dansa sexigt och sväng runt på håret! skit i att tvätta det förresten, då sprider du ut mer feromioner och vips är du lycklig och kär i FJORTON LÅNGA DAR


obs imorgon drar jag till gbg? är helt galen och impulsiv? vad hittar jag på härnäst? fortsättning följer..... ?!eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar