söndag

ny kille igen ;) ;)

kolla här är min nya semesterflirt som gör nåt knasigt med käfta sin, vi är kära nu, eller, jag kanske är mer kär än vad han är i mig, jag sjöng fan semesterflirtlåten för han idag! men till svar fick jag detta





kan det ha varit för att jag hånglade med love igår? vem hånglar på krogen ens? uppenbarligen jag. sen gick vi på efterfest, jag spelade shoreline SKITAHÖGT på gitarr för jag blev så lack att jag ruggade på alla usla gitarrsnubbar som ba ska ta över och köra curly sue, sen fick vi va tysta pga grannar och gick hem. linn drog i sig en tallrik allbran och mjölk, försvann spårlöst, har nån sett na?

min nya kille har asfin smak, kolla bra hemsida han visade mig! fast de skickar inte till sverige man ba eh? om ni undrar är hajmössan han har därifrån, för de skickar tydligen hattar man ba eeeh

det var en bra kväll! jag var snygg som vanligt! såg ut ca såhär och jag orkar inte vrida bild, hur svårt är det att vinla huvet, upp från datorn, gör lite gymnastik, nu ska jag gå och jobba i dagarna 13! 

 ben sherman, dr martens, pappas öl, mammas kjol, rosett från baby och väska från schmäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar