fredag

Väcksjötour

Vi drog på roadtrip till Göteborg och hittade nya vänner på Feskekörka 


En parkbänk på eller i Valand med Jp



En gång blev vi så lack att vi rugga


Trött på att kroppen ska ses som nåt som är till för att behaga andra. Min kropp är bra på att dricka öl och duscha med bästisar och gosa också. Skål!


Paulinas plånbok blev stulen så dagens tips är att fota allt man nånsin gör men särskilt koder till skåp så de går att låsa upp. Det gjorde vi å de va en lifesaver såhär på sommaren va


Hann träffa Simon en snabbis innan vi åkte hem golle golle gull


Bästispuss kolla på na va fin ho ä






Vi raggade karlar i Feskekörka men fick inget napp


Goin home on a dark and lonely road... Skojade gick vi och väckte, klockan sex på morgonen kan ju folk inte ligga och sova bort hela dagen VAKNA!!!!!!! Carpe


Kärleksgos i kungsparken
Carpe


Vi är som Paris och Nicole minus Chihuahua plus ölburk 


Ölburk

Ölburk, sommarens hetaste accessoar efter ett besök på murveln

Gollegoll vill aldrig fara carpe diem motjerfuzkwr




Färdlektyr alltså alla har en relation till denna bok och det är inte vackert 

1 kommentar:

  1. Jag har läst din blogg i hur många år som helst, men aldrig lämnat en ända pytteliten kommentar, någonsin! Nu känner jag att det nog är dags att göra det, jag vill mest bara säga att din blogg är den blogg som jag hängt mig fast vid längst och det är min absolut bästa blogg att läsa.

    SvaraRadera