tisdag

pengar äger jepp jepp jepp


Oh peppen!
Jag jobbade för första gången igår. Det var surrealistiskt att vara där på kvällen eftersom jag tidigare bara vart där dagtid, men attsiken vad trevligt det känns med lite mer pengar i kassan.

Nu har jag ett vill-ha-objekt. Eller, flera. har just upptäckt fotografen David Lachapelle och hans fotografier är helt underbara, jag måste ju ha en av hans fotoböcker. Typ trehundra spänn, älska dollar nuförtiden.


Kära mor kör förresten med nån slags utpressning tror jag. Hon skulle betala lite pengar till min stundande parisresa i vår, men om jag nu åker till Piteå på detta lov tänker hon inte betala ett öra. Hon anser isåfall att jag gott har råd att betala min parisresa, om jag kan ränna runt i norrland hur som helst. TACK FÖR DEN, SLEMSVEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar