onsdag



okej ska bli ambitiös nu.

jag och sara har avgett ett dyrt och heligt poplöfte om att vara panda i en månad nu. för er som inte vet vad pandastilen innebär så är det i stort sett svartvita tajta grafiska kläder, svart smink runt ögonen ( därför panda-liknelsen) och ett jävligt stort hår, typ denna ovan, det är ju döden för hårkvaliteten. särskilt om man ska envisas med att blondera sig också, haha.
till minne av anders göthberg, broder daniel och pandastilen överhuvudtaget, fan, alla pandor är utdöda.
får börja odla bambu i kommunens parker.


dessutom har jag börjat läsa asmycket om GI-mat och fattar sambandet mellan fett, kolhydrater och insulin.
idag har jag käkat nyttigt och kolhydratfattigt, plus en timmes promenad i regnet. wohoo living the dream.

skolan börjar om exakt en vecka, och jag taggar faktiskt.
jag ska plugga satan och leva för skolan, typ. skolan och träningen och mitt söndertuperade hår.

ambitiöst va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar