fredag

2

hole på högsta volymen i rummet här brevid
te i min kopp och ingen alkohol i min kropp någonstans.
nykterheten börjar gå mig på nerverna.

dagens tanke:
tror jag ska börja röka på istället.
inga kalorier, ingen bakishet och man somnar bra.
= smart.

dagens skola:
lärde mig idag nåt som är så sjukt jävla coolt. håll i er nu.
en äggula = en cell! en enda cell! så när jag äter en äggula äter jag en hönsäggcell! DET ÄR EN ENDA JÄVLA FET CELL! mina celler är ju så små som 0,001 mm var, typ, och ett hönsägg innehålelr alltså en jävla fet cell.
tänk då på ett hönsägg! SHIT! VILKEN JÄVLA CELL
märks det att jag älsakr nk?
tror jag ska lägga mig och läsa naturkunskapsboken nu och drömma om hasch och stockholm.
kanske inte i kombination men anyway.
båda vore najz.

hattar er skoja ba älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar