torsdag

dagens parttty

dagens YES: frågade efter dior-skyltningen från i våras och fick två stora bilder

dagens jobbiga: skära upp kakor och lägga muffins på fat flera timmar i skolan
och inte tillåta mig äta nånting eftersom jag bara är på dag elva av min nyttiga månadsjävel.
hurta hurta, ut och promenera en timme nu va!

dagens mysiga: bodybalancepasset med yoga, tai chi och pilates.

dagens stress: trodde min cykel var stulen men det visade sig efter en halvtimmes panik
i platåhögt plågsamma lackskor att mamma hämtat den med bilen

dagens hopppsan: mamma har köpt ett hus på ryttargatan, pappa kollar på en trea en bit bort.
inte fan trodde jag på att de skulle flytta isär men nu planeras det om nya köksbord och
att jag måste ha vinterjacksgarderober i mitt blivande rum.

dagens slutliga fuck you: jag vill ha en walk in closet, annars följer jag inte med.

1 kommentar: