onsdag

angående stygga internetkommentarer.

vi börjar med några inte så snälla kommentarer
som jag fått på min bilddagbok:

vet inte om den här var menat som en förolämpning eller inte:
är du en transa?

min favorit, tror jag. på en bild där jag har rosa hår:
skabbet gick till punkt shop och köpte en ful färg till sitt fula hår LOLOLOL

och min nyaste, nån som hoppar på mig 
och tycker jag ska sluta hoppa på folk, ah, ironin:
DIN JÄVLA FITTA !
DU ÄR SÅ JÄVLA OMOGEN!
OFTA ATT MAN PARA HOPPAR PÅ FOLK MAN INTE KÄNNER?
ALLTSÅ SERIÖST PISS OFF SKAFFA DIG ETT FUCKING LIV.

jag är inte heller guds bästa barn, jag klankar ofta ner på fula saker eftersom jag vill att världen ska vara en vacker plats, inte nån comicsans-sophög med tokio hotel i bakgrunden.
kanske ska sluta med att skriva sånt för det gör folk ledsna? nä, de får fan skaffa lite humor istället! det är väl inte mitt problem om de är fula? om ingen sagt till mig att jag var ful hade jag inte utvecklats åt rätt håll utan fortfarande gått runt med kajaltårar och fula kläder.
det är bra med taskiga kommentarer för de säger sanningen!!!! 

vad tycker ni?
eller, skriv nåt taskigt bara om ni hellre vill det, 
så jag kan förbättra mig själv ännu mer.

5 kommentarer:

  1. lägg av va. sluta ingenting. jag tycker om det du skriver och så (: det är nice. haha. och folk som skriver att du ska skaffa dig ett liv borde kanske tänka på att göra det själva (:

    SvaraRadera
  2. Jag tycker verkligen om att få arga kommentarer. Det känns som att man har lyckats med något då man har fått internetfolket argt.

    SvaraRadera
  3. Hej Agnes.
    Jag tycker du är skitfin och jättesnygg. Både på ut- och insidan, även om jag inte känner din insida så bra längre.
    Puss.

    SvaraRadera
  4. Du är ett underbart fetto men som är engla louise på insidan, du är så himla fin, vare sig du har varit på punkt shop, varit transa, och varit omogen, jag älskar dig för den du är och jag älskar att du provocerar!

    SvaraRadera
  5. Comic Sans är fult, jag förstår dig.

    SvaraRadera