torsdag

VÄNTAT ÄR ÖVERT

okej. era fina snuttiga kommentarer har gjort mig jätteglad. om alla kommenterade såhär fint vareviga dag skulle jag ju aldrig ens tänka på att sluta. det är ju för er jag skriver mest. --*rörd till tårar*---
tänker fortsätta blogga ett tag och försöka vara ärlig mot mig själv, mina föräldrar och mot er, det tror jag vi alla mår bra av...........djup insikt............... sann.................

jag firar min återvunna lycka med ett smått onyktert inlägg om min härliga kväll med limpan och bellan, my fur angelz 4 life. torsdagsfestade och såg på nobelmiddagen på tv, kände mig som en dekadent königin sylvia. vad tyckte ni btw om madeläns klänning? jag tycker den var finast ever since sylvia -92 i sin svartvitrandiga utstyrsel.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

jag har en bajskorv som mustqasch, som mustaqsch en bakskorv som mustash!!!!!!!!!! och det är linn som tvingad emig skriva den där meningen, ja ba yes mistress now i lick ur feet after dat sentence.m nu kallar hon mig tunnan och grymtar för att jag ska gå härifrån och sova.

sa ju att jag skulle vblogga så ni ointe fattar nåt!! internbloggning ftw!1 NI TRO RJAGS KRIVER FÖR ER SKULL MEN DET GÖR JAG INTE!!!!! JA SKRIV ONLY FO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar