tisdag

promenix nerför minnesgatan

min skolcafeteria är invaderad av barn. sötnosar som går i fyran och femman, alla ba *stirrelistirr* och jag är inte sämre än att jag stirrar tillbaka. ååh de är så fina, barn är verkligen fashion nu för tiden. jag har hittat hannah montanas målgrupp! det är brudar i den här åldern som gillar henne, det syns på deras kläder, alla skulle kunan vara med där. de springe romkring och låter, nästan lika dryga som teatereleverna men de är små så de kommer undan med det.

hej barna nu ska ni få höra hur det var när soppy var ung jo när hon var i samma ålder som ni flyttade hon till umeå från sorunda, hon var så rädd för allt och hängde inte med i alla läxor, men alla var snälla mot henne så äntligen insåg hon att barn är bra. och så hade hon jättefula kläder, men det hade alla andra också så det är okej. hon visste inte vad internet var förutom sexchatten där hon låtsades ha stora bröst, bara det att hon visste inte vad bh-storlekar var så hon sa att hon hade a-kupa eftersom hon trodde det var störst. Haha!! Hon lyssnade på linkin park och evanescence och kände sig jättecool. det var länge sen minsann hohoho men jag minns allt hur det var att vara i er ålder när man inte är barn men inte tonåring heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar