torsdag

STUDENTO

gissa vad jag vaknade av för en sekund sen jo typ en miljard studenter som vrålar och tutor som tutar för jag bor brevid draggen, umeås största gymnasieskola. jag ska också tuta!!!!!! åååh jag är så glad jag är så glad jag tar studenten idag hahaaa jag klarade det, fuck allihopa jag är bäst

fyra år av ätstörningar och självskador och inläggning på psyket och knark och bajs och ångest och gud vet vad, och ändå har jag fått skitbra betyg för jag är så smart, jag är smartare än alla andra och alla som läser min blogg jag lovar, jag låtsas bara vara dum så ingen ska tycka att jag besserwissrar tänk lindsey lohans mattekurs i mean girls. hahaaaaaaaaa
poängen är: jag klarade gymnasiet. jag trodde det aldrig. det kanske inte är världens bedrift för er, men det är det för mig.


FÖR JAG SKA TA STUDENTEN IDAA FY FAN VA JA Ä BRAAAAAA
xoxo sopysnoppyzoppyklon

3 kommentarer:

  1. åååååååååååhhhhhhh GRATTIS BRUUUDEN!!!! och idag gick jag ut nian, wohooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! GRATTIS TILL OSS BÅDA VAFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. grattis sötnos!!!

    SvaraRadera
  3. längtar till pandasoppa lägger upp bilder från igår ååååå!!!!

    SvaraRadera