lördag

danslekar, bdsmpub & gröt

igår kväll var jag hemma hos milja men eftersom jag är kameralös får ni inga bilder på hur fina alla var. världens bästa lek lektes, den låter rätt lam men är så fruktansvärt rolig. såhär gör ni: alla tar varsina hörlurar och musikspelare av valfritt slag, sätter på egen musik samtidigt som alla andra gör samma sak och sen dansar man! det är fan perfekt, tänker att nån borde öppna sån krog. alla får lyssna på vad de vill och alla är nöjda! plus att alla omkring en ser ut att dansa helt utan taktkänsla och man ba... fan va bra jag är ändå som kan det här. 
innan jag var hos milja gick vi på likasinnade i gamla stan, där bdsm-intresserade människor samlas och dricker öl. fast det där är skit samma, jag ville mest hänga med raringar. och så blev jag kallad ghetto greta garbo och det var ju ungefär den finaste komplimangen jag nånsin fått. ba så ni vet. nu ska jag äta gröt! jag älskar gröt! helvete vad gott det är. kommer ihåg när jag gästbloggade för mitt gymnasie i en vecka, det enda jag skrev om var fan gröt. mmmm bra gjort agnes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar