söndag

att tjejer ska bestämma hahahah det var det roligaste jag hört

apropå att killar alltid är sköna och roliga, men tjejer ska vara sexiga och snygga? ni vet halloween som stundar runt hörnet där ALLA outfits till tjejer är sexig typ --sexig havreboll--- medan killar enbart är havreboll? ni vet det att genom att tjejer alltid ska betraktas som något som ska va sexigt så är de objekt, och objekt är lättare att inte känna empati eller igen sig i? aalltså objektifiering leder till att man ändå tycker våldtäkt är tjejens fel etc pga hon kanske såg för sexig ut blaha blaha?


ah iaf
jag går in på tradera tänker jag vill ha på mig nåt roligt! kan jag få det eller? till min kropp med bröst på som inte passar i herrkläder?




haha nej in your face sa tradera och la på luren. trodde du det själv eller.
jag blir så trött! nu blir jag såhär jävla upprörd igen, jag som ENBART VILLE HA PÅ MIG NÅT SKOJ!!!! 


klickar ändå in i kategorin här för att se vad som anses som humor att tjejer har på sig? denna t ex:




fräscht


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar