tisdag

lite härliga bilder från min höst 2023

tjena tjosan alla blog readers. jag är 33 år nu, när jag började skriva denna blogg var jag typ 17. vilka tider vi haft. går man tillbaka och läser i denna blogg kan man hitta otroligt pinsamma grejer. men det är ju tur att man utvecklas och blir klokare. 
som ni kan se är jag fortfarande inte riktigt klok och har kommit till ro med detta, mer eller mindre. kanske det är vad livet handlar om, att komma underfund med hur lite man vet. jag har lärt mig massor om växter iallafall. 
fortsatt med duvmatning som ni ser... har ett helt gäng jag är vän med nu. gått så långt att jag tagit hem en under natten i badkaret efter att ha rådfrågat fågelcentralen. de kom och hämtade den skadade stackaren dagen efter, ingen fara. 
om det är nåt jag alltid haft och alltid kommer fortsätta ha så är det kingiga outfits. synd jag sabbade denna jackan under min härjarperiod. tur också att jag inte sabbade så mycket mer. det hade kunnat bli mycket värre. men man lär sig av allt. 
lärt mig ta vara på livet, det lilla. vara snäll mot mig själv. älska hela mig och hela skapelsen. 
sen har man ju styrt en å annan lolitaoutfit också. börjar hitta tillbaka till det.  vilket känns kul. jahapp bloggen det var denna lilla uppdatering! vi ses när vi ses. mvh soppan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar