lördag

livet är rätt fint. sitter i min stora säng full av kuddar, sjuttitalsgardinen färgar solljuset varmt.. bowie & depeche i bandaren och blå freshprince90talsbrallor på benen.

snart ska jag dra på afro och skaka rumpa. var på mitt livs andra aerboicspass häromdagen förresten, det var sjukt kul! mest för att jag hängde med, det blir som en kick när man klarar allt perfekt till musiken, när det liksom sitter. haha. afro är mer mys och gung.

nu däremot fixar jag mina naglar pastellrosa, för ikväll klär vi oss i rosa fluffiga skapelser, röker med guldmunstycke och halsar dyrt vin ur petflaskor. det är fest hos klara med tema snygg, men vi ska göra en kupp och sätta upp discolamor lite överallt, spela beegees på högsta volym och glittra med våra paljettförsedda ögon. it will be great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar