onsdag

jahapp. här sitter jag i en ensam lägenhet på ålidhem och inväntar apokalypsen.
hade glömt bort att jorden skulle ta slut idag så när jag läser mina vänners diarium och skärmmeddelande på töntiga norrländska på apberget blir jag helt pirrig i magen. och glad! på ett pirrigt sätt. känner att det vore ganska häftigt om jorden faktiskt gick under.

anledningen till mina emo93:ors till vänners oro är att nån ska återskapa big bang idag och "forskare" tror att det kan gå åt skogen och bli ett stort svart hål av hela skiten. oron uttrycks i meddelanden som

"Kram till alla jag mer tycker om. Puss till dig som faktiskt inte varit en del av mitt liv så länge, men nu tar upp en stor plats." - Amanda

"Vi kommer dö, okej?
VI KOMMER DÖ HÖR NI DET VI KOMMER DÖ
Jag vill inte dö
Döden Dö"- Viola

sånt gör mig helt uppslet även fast jag vet att vi intekommer dö
jag vill inte dö inna klockan åtta ikväll, då ä det ju topmodel


oh shit måste springa. ska ta bussen till saras skola och lämna en nyckel, virrpanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar