torsdag

dagens outfit igen! halleluja!



dagens outfit: baby goes lovely!
jag älskar den här blusen, mest för att den är himla bekväm men också för att den är lite lolitainspirerad utan att bli överdriven, jag kan ha den till det mesta utan att se ut som en total femåring. halsbandet med jungfru maria blir jag glad av att kolla på, skorna är rocking horsepjucksen som jag har på bild i nåt tidigare inlägg men inte fick med här. spets, babyfärger och dessa skor brukar förknippas med lolitastilen, och jag tycker att det här är en rätt fin och egen tolkning av det.
blus: kiliwatch, paris motsvarighet till sthlms beyond retro typ
mamelucker: beyond retro! haha det tänkte jag inte på.
strumpbyxor: gina tricot, köp INTE likadana, de har typ noll töjbarhet och faller ner efter en enda användning
peruk: ebay
halsband: antikt, gammalt & nytt (sthlm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar