torsdag

tre utfittor på promenad nej skojade det är bara jag

klickar ni på bilderna blir de lite större! om ni inte fattat det än haha
här kommer lite modetjafs wohooo för jag orkar inte vara djup idag, har varit för länge i skolan och tänkt.


dagens outfit: emoindian
lördag med nytvättat hår och en längtan efter att vara någon annan. pannbandet tycker jag är fint och tydligen trendigt dessutom ho lala. trender är bra, de gör så jag upptäcker vad som är fint eftersom jag uppmärksammar dom. sen ledsnar jag ungefär samtidigt som trenden blir ute, om inte innan dess till och med.
är jag vara ett modeoffer då?
spetströja: utklädningslådan
platåskor: köpta på maruione, tokyo




dagens outfit: fizzy gyaru
i måndags matchade jag mig själv efter mina nyfixade naglar. målet var att se ut som en fizzyflaska, ni vet, sura godisar i rosa och blåa flaskformer, köpes i lösviktspåsar.
hjärtglasögon: beyond retro
rosa fuskpälskrage: h&m
halsband: antikt, gammalt och nytt (sthlm)




dagens outfit: piffig
en helt vanlig sketen tisdag som piffades upp med lösögonfransar och löshår. tänk vilken glädje lite lösa grejer kan ge. jag ska allt bli lite mer lössläppt. nåt coolt är att jag har broderat själv på tröjan!!!111 två söta gubbar, den ena säger "dricka sprit" medan den andra svarar "och hålla käften". hade den dock ut och in hela dagen utan att märka nåt förrän när jag kom hem typ. också ett sätt att piffa upp tråkiga fula grejer. broderi alltså, inte utochin-skapet
tisdagar och h&mtröjor, watch out!
korts: vila
strumpor: h&m
kofta: ginatricot
OJ SÅ SPÄNNANDE haha jag hatar modebloggare som köper allt på pisstrista ställen. som jag själv tydligen gör.
hoppsan! dagens outfit blev plötsligt dagens självinsikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar