onsdag

FEBRUARI




den här bilden får symbolisera februari. jag är glad och puckad. festlig och falsk. klicka för källa.

spotifylista: pandasoppans februari
förklarar en del låtar här, men mest är de bara bra och ingen djup mening finns bakom.






jag flyger till stockholm imorgon och jag är så less på alla vardagsmänniskor överallt. det bästa är att stänga av öronen och inte lyssna på alla jävla ljud. ibland går det inte.
People speak small talk
Flesh too close in airports
Strangers you get on my nerves
Eyes staring at me
Faces looking unhappy
Headaches non stop guarantee


Jag har saknat Cornelia som en tok, vi har säkert pratat lika många timmar i telefon som de hundra milen mellan oss.
You put a spell on me

My loneliness is killing me
I must confess, I still believe
When I'm not with you I lose my mind
Give me a sign

Struntar i att känna efter och kör slut på mig med allt möjligt, jag vill bara ha roligt och inte behöva stanna upp och tänka. Festar hela nätterna och flänger runt hela dagarna, sova är överflödigt.
Look at the speed out there
It magnetizes me to it
And I have no fear
I'm only into this to
Enjoy, enjoy, enjoy, enjoy.

Everybody hates me cause i'm rocknroll, let's get high tonight.
Freeze frame, screen kiss, hot heads, lights and power
It's patently obvious
She's in parties


Och såhär är det bara
Jag har aldrig haft någon kul vinter
Sen jag var tolv, tretton år
Men man kan ju förstå, hur det blir så
När vår himmel är färglös, oföränderligt grå

These days, these days.
Please don't confront me with my problems. I have not forgotten them.

Gu va kul jag verkar nu då!!!

Nej alltså såhär deppig är jag inte men när man lyssnar på musik får man vara det, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar