fredag

trästock

al quaida
ligger i saras soffa utanför skellefteå och snorar. min ena arm har blivit störd, jag vaknade så igår och det blir bara värre. är jätteförkyld och bakis.
summering: livet kunde ha varit lite bättre.
idag klär jag ut mig till synth/cyber/jag vet inte med platåskor, goggles, neonfärgade kläder och färgglada dreads i håret.
för trästockfestivalen är i full gång!
kvällen igår bjöd på underhållning i form av glasögonprydda indiepojkar som tyckte att vårt pandatält och såklart pandautstyrslarna var festivalens nya attraktion. de fick en safari med guide av mig i vårat inhägnade camp. riktigt bra ide, att sätta upp avspärrningstejp runt sitt camp, för ingen vågar komma innanför och sno saker. jo, en jävla punkare som tog min systers öl, men de drog jag tillbaka och skrek i en uppfostrande anda att "sådär gör man inte, väldans dålig stil".
lämnade kvar min syster som jag lovat se efter, men okej, jag var lika gammal som hon på min första trästocks och ingen såg efter mig.
nåja, får se om jag överlever kvällen med alla mina hundratals krämpor. :* :* :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar